Itt lehet örülni, én kezdem: hejj, de szar meccs volt. 

De milyen gólt rúgott Balotelli, milyet?! 

Ott vagyunk a legjobb nyolc között, megint öregedtem tíz évet, de ez ilyen, holnap elemzünk, puszi. 

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://squadraazzurra.blog.hu/api/trackback/id/tr584597095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vészmadár · http://foxhole.blog.hu 2012.06.18. 23:00:30

Folytatom: az olaszoknál már csak a bíró, a kommentátor, és a "szakértők" voltak szarabbak. Rohadtul megérdemelték volna az olaszok, hogy az írek kiejtsék őket, a mai esti teljesítményükkel simán.

Balotelli gőlja - még ír szurkolói szemmel is - remek volt, csak gratulálni lehet hozzá...

Hospital Árpád Para Sempre 2012.06.18. 23:25:50

Milyen gól, na, milyen gól...szép volt!
De az ünneplés utána???!!!?!?!??!?!?grr!!??! A világ legrosszabb gólöröme!

Hódos Hajnalka 2012.06.19. 08:02:02

@Vészmadár: most azt gondold el, az milyen, mikor MINDEN meccsen így teljesítenek. néha elgondolkodom azon, ha német vagy spanyol drukker lennék, mennyivel könnyebb és egyszerűbb lenne az életem :)

@Hospital Árpád Para Sempre: ha B-ról van szó, akkor én megpróbálok csak arra koncentrálni, amit választott szakmájaként a füvön művel, csak azokban a pillanatokban, mikor labda van nála. elég jól megy. tudom, hogy struccpolitika, de működik :)))

Brukk 2012.06.19. 09:10:33

@Vészmadár: "Vége a bajnokságnak, kezdődik a kupa...." Del Bosque nyilatkozta az ő meccsük után, amiért hiányolták a jó játékot, meg a szép focit.

Fú!! Csak sikerült! - egy ukrán, német ágat el tudnék képzelni 2006-ot idézve

sogeking 2012.06.19. 10:49:21

és én ezt már 06.14-én megmondtam :P

Lasombra 2012.06.19. 11:05:06

aki nem bírja idegekkel, az ne menjen olasz drukkernek! :P

ezek MINDIG ezt csinálják. nem tudom, belülről, a pályán, milyen lehet, de a tévé előtt durvább, mint három érettségi/államvizsga. á, ez rossz hasonlat, azokat lexartam. :)

az angoloknak én jobban örülnék. a franciákkal birkózzanak csak az ibérek.

Hódos Hajnalka 2012.06.19. 13:28:06

@Lasombra: aki nem bírja idegekkel, az ne menjen olasz drukkernek! :P

ez így van! :) megacélozza az idegeket, az biztos! :))
süti beállítások módosítása